عطايي: شنيده ام بازيكنان تمايلى به ادامه همكارى با كواچ ندارند/ سازمان ليگ مى توانست برنامه ريزى بهت

عطايي: شنيده ام بازيكنان تمايلى به ادامه همكارى با كواچ ندارند/ سازمان ليگ مى توانست برنامه ريزى بهت

 

بهروز عطاییبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ بهروز عطایی مربی و کارشناس والیبال کشورمان در مورد جلسه بررسی عملکرد تیم ملی و هم چنین قرعه کشی لیگ برتر به خبرنگار والیبال ایران گفت: جلسه حول چهار محور برگزار شد؛ بررسی عملکرد فدراسیون، سرپرستی، کادرفنی و بازیکنان. از آنجایی که فدراسیون در مجموع عملکرد قابل دفاعی داشت و تمام امکانات لازم برای کادرفنی را مهیا کرده بود بحث بیشتر حول محور بررسی عملکرد کادر فنی می چرخید.


وی افزود: والیبال ما در داخل زمین نتایج را واگذار کرد و نه در بیرون از زمین و ما نیز باید بیشتر این موضوع را بررسی کنیم. جمع بندی اولیه صحبت ها هم بر این شد که کادر فنی تقویت شود و اگر کواچ راضی به این امر نشد تصمیم جدی تری در این مورد اتخاذ گردد.


کارشناس والیبال کشورمان در مورد نظر شخصی خود پیرامون مسئله روز والیبال ایران تصریح کرد: ما وظیفه تصمیم گیری نداریم بلکه وظیفه ما تصمیم سازی است. ما اطلاعات کارشناسی خود را به رئیس فدراسیون انتقال می دهیم و ایشان هستند که تصمیم گیرنده نهایی خواهند بود.


عطایی ادامه داد: باید ببینیم که آیا در این شرایط می توانیم جایگزین مناسبی برای کواچ پیدا کنیم یا خیر. اگر چنین نشد باید سرمربی تیم ملی را متقاعد کرد تا کادر خود را تقویت کند. البته در چند روز اخیر صحبت هایی را شنیدم که بازیکنان خیلی کواچ را قبول ندارند و مایل به ادامه همکاری با او نمی باشند، متاسفانه این شرایط هم زیاد خوب نیست.


سرمربی تیم کاله مازندران در مورد قرعه کشی لیگ برتر و تغییرات نوع برگزاری لیگ برتر نیز عنوان کرد: تغییرات زیادی ایجاد نشده است، فقط دو مورد تغییر داشتیم که خیلی هم مهم نیستند. اولی اینکه دیدار های فینال و رده بندی دیگر متمرکز در تهران نیست و دومی پیروزی سه از پنج در مرحله نیمه نهایی خواهد بود. به نظر من می توانستیم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم ولی در هر صورت به تصمیمات احترام می گذاریم و تابع سازمان لیگ و فدراسیون خواهیم بود.


عطایی در پایان در مورد شرایط تیم کاله مازندران خاطر نشان کرد: هنوز ضعف هایی داریم و به دنبال ترمیم این ضعف ها هستیم. تلاش میکنیم تا چند روز آینده با جذب چند بازیکن تیم را کامل کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: